czwartek, 31 października 2013

NOWA NOTKA OD AUTORKI, PRZECZYTAJ! 


Słoneczka moje! Muszę się wam szczerze przyznać, że próbowałam zamknąć rozdział swojego życia w postaci tego opowiadania, ale nie potrafię. Wchodząc codziennie na bloggera i patrząc na, z dnia na dzień powiększającą się liczbę wyświetleń, nie tylko nie mogłam w to uwierzyć, ale również postanowiłam was nie zawieść i wrócić do pisania tego fanfiction. 

Jednak postanowiłam coś zmienić, a zmiany zawsze trwają! 
Więc dajcie mi chwilę czasu, ok? 

Pewnie zastanawiacie się o jakie zmiany mi chodzi czyż nie? 
Chciałam może zmienić szablon, główną bohaterkę, zwiastun, 
a co najważniejsze całą fabułę. 

Oczywiście nadal Louis Tomlinson spotka dziewczynę, która okaże się jego 
wybawieniem z kłopotów, ale nie będzie to działo się tak szybko. 

Co o tym myślicie? 
Jeżeli macie swoje pomysły, propozycje piszcie w komentarzach.
Każdy komentarz zostanie uwzględniony! :) 



3 komentarze:

  1. TAK ! Podoba mi się jak najbardziej :* Ważne, że wróciłaś i wracasz do nas z pomysłami i wgl dziękuję Ci bardzo za to :) Czekam na rozdziały i na zmiany, które przyjmę z uśmiechem na ustach :P Pozdrawiam :)

    Może wpadniesz ?
    http://all-to-make-the-shelter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej ! :**
    Zapraszam do mnie ;)
    http://loolopowiadaniao1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się cieszę, że wróciłaś :D
    Jak będzie Louis to ja jestem baaaardzo zadowolona i będę oczywiście czytać i komentować ;D
    Nie mam pomysłów niestety - zdaję się na ciebie. I piękny ten nowy szablon.

    Dużo weny i pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy