niedziela, 24 listopada 2013

00. Prolog.


- Kurwa, ile razy mam ci jeszcze powtarzać żebyś się ode mnie odpierdolił, Styles?! - powiedziałam podniesionym tonem głosu i odwróciłam się plecami do lokatego chłopaka, który w chwili gdy ruszyłam na przód nie zaprzestał swoim działaniom. 

- A ile razy ja mam cię prosić żebyś dała mi szansę!? - odpowiedział ironicznie łapiąc za mój nadgarstek. Swoim ruchem spowodował, że wbrew własnej woli obróciłam się w jego kierunku. Harry, jak zwykle posłał mi tylko jeden ze swoich najpiękniejszych uśmiechów.

- Nie umawiam się z kolegami z pracy. - powiedziałam twierdząco i odeszłam w swoją stronę. Miałam nadzieję, że chłopak nie popełni największego błędu w swoim życiu i nie ruszy za mną. Byłam skłonna zepsuć mu jego piękną wizytówkę, jaką jest jego twarz. 

  Harrego Stylesa, członka najpopularniejszego zespołu na świecie, poznałam dokładnie miesiąc temu na castingu, który sprawił, że zostałam drugim gitarzystą One Direction. Tak naprawdę gdybym wiedziała, że ten chłopak potrafi być tak natarczywy w stosunku do kobiet nigdy by na niego nie poszła. W tej chwili pewnie siedziałabym sobie na kanapie w domu mojej babci i brzdąkała coś na swojej Mary - gitarze akustycznej, którą dostałam od niej na gwiazdkę. Mojej pierwszej prawdziwej gitarze, która była dla mnie warta więcej niż tysiąc diamentów.Jednak większa część mnie sprawiła, że poszłam na to cholerne przesłuchanie i spełniłam swoje marzenia. Jednak kosztem samej siebie, swoich postanowień i ambicji. Teraz moje życie wygląda zupełnie inaczej. 
Czy lepiej, nie wiem. 


Podoba mi się. Naprawdę. A jakie jest twoje zdanie? 

4 komentarze:

  1. strasznie mi się podoba. na początku nie można powiedzieć zbyt dużo, ale zapowiada się super. czekam na następną część :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No mi się podoba, zaciekawiłaś mnie :)
    Czekam na rozdział pierwszy *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. naprawde super , pisz next
    zapraszam do mnie http://stroyinmylife.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  4. o jacie niespodziewalam sie *o* jestem mega ciekawa co dalej :) bardzo mi sie podoba, wiec czytac bede :) zobaczymy ! czekam na pierwszy zycze duuzo weny i pozdrawiam :*
    http://all-to-make-the-shelter.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy